Bloggerek egy más nézőpontból-Veresné T. Mónika

2021.02.21

Bloggerek egy más nézőpontból :)

Dolgozó nők, akik szabadidejükben a blogolásnak hódolnak. Különböző témákban találhatunk tőlük cikkeket a Miadéle magazinban. Sokunk élete és mindennapjai nem kerülnek bele a blogba, Veresné T. Mónika blogja a TB iránytű, ahol szakmai segítséget nyújt. Lássuk most Őt egy más nézőpontból. :)


Veresné T. Mónika


Melyik a legkorábbi emléked? 

A legkorábbi emlékeim az óvodás koromból adódnak. Úgy emlékszem nagyon sok mesét tanultunk meg és adtunk elő és szinte mindegyikben szerepeltem (vagy csak azokra emlékszem amelyikben szerepeltem is 😊)

Az egyik mese amire emlékszem az a Kiskakas gyémánt félkrajcára című mese, ahol én voltam a kiskakas. 😊


Hogyan képzelted a majdani életedet 18 évesen? 

Nekem nincs testvérem és nagyon szerettem volna. Így úgy terveztem lesz minimum 4 gyermekem. Valamint olyan munkát szerettem volna csinálni, ahol nem kell számolni.

Milyen lett ehhez képest? 

Az élet nagy rendező a négy gyermek nem jött össze, de van két nagyon okos fiam. Már az első munkahelyemen a Nyugdíjfolyósító Igazgatóságnál is számolni kellett a hozzátartozói ellátásokat (özvegyi nyugdíj, árvaellátás) és azóta folyamatosan számolok. Az eltelt időszakban azért megbarátkoztam a matematikával. 😊


Meséld el az életedet dalszöveg idézetekkel 😊


"Akad, amit nem gyógyít meg az idő sem,"



"Csak egy perce élsz, nézlek boldogan,
Úgy vártam rád, édes kisfiam."

( így adóbevallási időszakban ezt érzem 😊 )


Melyik a legkedvesebb könyved? Mesélsz róla?

Legutóbb Elena Ferrante Nápolyi regényének sorozatát olvastam. 

Olaszországban játszódik (amúgy is szeretem az országot) a történet és 2 kislány sorsán keresztül követhetjük végig a nápolyi életet. Az évek alatt a főszereplők néha elsodródnak egymás mellől majd újra összefonódik a sorsuk. Küzdenek, van amikor sikerül kitörniük a szegénynegyedből, ahol gyermekkorukat töltötték majd történik valami és újra ott találják magukat ahonnan indultak. Közben ahogy felnőnek, tanulnak, dolgoznak változnak ők is és változik a gondolkodásuk is és változik Nápoly is. Vagy mégsem ? Bár a város fejlődik, de a maffia továbbra is láthatatlanul jelen van és ez is hatással van sok mindenre.


Valamint szeretem Frei Tamás könyveit is. A történetek által tudok egy kicsit utazni és más helyzetbe képzelni magam. Ilyenkor én is ott vagyok egy kicsit valahol a könyv szereplői között.

Ki a legkedvesebb íród? 

Nincs egy kiemelt kedvenc íróm. Szeretek olvasni legyen az akár egy klasszikus író vagy most kedvelt. Lényeg, hogy az olvasmány megfogjon és akkor szinte le sem teszem a könyvet, amíg nem értem a végére.


Vezettél valaha naplót? Miről írtál? Miért hagytad abba? 

Nem vezettem úgy igazán naplót, kivéve a gyerekeim születését követő egy-egy évig az ő babanaplójukat, hogy legyen nekik emlék. Eltettem az első kis hajfürtjüket és a kórházi karszalagjukat is.


Mesélj el egy szituációt, amikor tanultál valamit önmagadról.

Volt időszak, hogy az vettem észre egész nap a gép előtt ülök és válaszolgatok a privátban érkező szakmai kérdésekre. Meg kell tanulnom nemet mondani és ez nekem nagyon nehéz feladat. Még néha most is visszaesek szóval ez a tanulási folyamat nálam folyamatos.


Melyik bejegyzés volt idáig a legnépszerűbb a blogodon? 

Adózással kapcsolatos tippek ötletek. Mit gondolsz, miért? Sokan nem tudják, hogyan tudnak a családi adókedvezménnyel jól gazdálkodni.


Hogyan kapcsolsz ki? :)

Kirándulás, túrázás. Órákig tudok ülni akár a tengerparton hallgatva a tenger zúgását vagy a hegytetőn csak nézem a tájat. Illetve mostanában a barátnőmmel szoktunk élményfestésekre járni. Nagyon jól kikapcsol, abban a 3-4 órában tényleg csak a festésre koncentrálok. 

Több helyen is jártam, mindegyik kicsit más élményt nyújtott. 

Kedvcsinálónak néhány kép az elkészült művekből 😊

Aki kedvet kapott a  szabad festészethez, ezeken az oldalakon találhat rá lehetőséget :)

www.fessneki.hu

www.velemfess.hu


Hogyha pedig TB ügyekben szakmai segítség nyújtásra, vagy információkra van szükségetek, itt eléritek Mónikát:

www.tbellatasok.hu

https://www.facebook.com/tbellatasok.hu


És Miadéle-en is :)

https://www.miadele.com/topic/tb-iranytu


Ha tetszett a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel :)



 

© 2020 Bennünk a Vilàg.
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el